Close the door and leave your key

Guuud vad trött jag är!

Gick upp klockan 7 och när klockan var 20 över 8 så åkte vi till Torsby. Första klassen gick väl ganska bra, han rev ett hinder men det var för att jag inte var på med benen tillräckligt.
Lagklassen gick bra, red felfritt
men när jag hade hoppat hinder nr 3 så glömde jag banan JIPPIE! tillslut så hittade jag rätt hinder  ^^

Direkt jag kom hem så åkte jag och pappa och hjälpte till att plocka det sista skräpet för idag så skulle vi plocka från munkfors höjden till molkom...

Och nu ska jag ut och rida 8)

//MB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin kan, hon! :D Nu behöver vi iallafall aldrig plocka skräp i diken mer. Yeehaw!

2010-05-15 @ 12:16:45
URL: http://gentlyweeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0