But do I really feel the way I feel

Tjo! idag så var det ingen lång dag i skolan. Slutade 12. När jag kom hem så red jag Speedy lite hemma först och sen gick vi ut lite i skogen elller ja, vi gick över broarna och upp för backen sen vände vi. För att ett träd var i vägen så vi inte kunde gå förbi. Vägen hem gick väldigt fort. (han gillar inte att gå ut själv) ^^ Sen blev det lite mera hemma sen.:)

Nu snart var det meningen att man skulle följa med Mia på specialidrott men det blev ingen för vi kommer nog inte upp för vägen för det är för glingt.Så nu blir man hemma själv när dom åker istället. Ska väl försöka att skriva klart dikten oxå och tyskan får man ju inte glömma, matte läxan får bli imorn :P
Men nu ska jag gå och ta mig något att äta.

Har gjort klart för gymnasiet oxå. Nu ska man bara bekräfta och lämna in.

Blev ett litet ointeressant inlägg men men det får man tåla.
Har lilla Smulan i knäet oxå :P

//MB

Kommentarer
Postat av: Amalia

Du får att ta och visa mig hela dikten när den är klar :) Blir säker super :)

2010-02-02 @ 20:08:26
URL: http://gentlyweeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0